ДИСТРИБУЦІЯ
Ми забезпечуємо професійне дистрибуційне просування медичних препаратів і продуктів для здоров’я по всій території України, гарантуючи високі результати продажів.
МАРКЕТИНГ ТА ПРОСУВАННЯ
Ми надаємо виробникам повний спектр послуг з виведення на ринок і кваліфікованого маркетингового супроводу медичних препаратів і продуктів для здоров'я.
РЕЄСТРАЦІЯ ПРЕПАРАТІВ
Ми надаємо професійну підтримку виробникам у реєстрації лікарських засобів, виробів медичного призначення та продуктів для здоров'я, включаючи підготовку документації та її супровід в державних органах.
ЛОГІСТИКА
Ми пропонуємо комплексні логістичні послуги, що включають відповідальне зберігання, перевезення вантажів, оформлення документації та митний супровід «під ключ».
КОНТРАКТНЕ ВИРОБНИЦТВО
Ми виготовляємо сучасні лікарські препарати і продукти для здоров'я, у тому числі, власної розробки, на високотехнологічних підприємствах лідерів світової фармацевтичної індустрії.

Криза для бізнесу - це наче зона турбулентності для літака, з якою «Пані Аптека» може легко впоратися


Анна Бигдан

Продовження коментаря керівника національної аптечної мережі «Пані Аптека» Анни Бігдан про тенденції аптечного ринку і розвитку «Пані Аптека» під час кризи.

Мене дуже тішить, що «Пані Аптека» постійно розвивається, зараз ми переходимо на більш сучасну облікову систему, яка дозволить робити правильні розрахунки, проводити максимально швидко аналітичні аналізи, моментально реагувати на ринкові зміни, швидко впроваджувати нові маркетингові та інші інструменти. Ми зможемо дуже швидко адаптуватися до того, що насправді подобається клієнту і одночасно приносить прибуток бізнесу, а що навпаки, незважаючи на уявну лояльність, відштовхує покупця.

Криза для бізнесу, - це як зона турбулентності для літака. Літак, набравши висоту, впевнено летить в режимі автопілоту, а при турбулентності змушений перейти на ручне управління. Безпека літака в такому випадку залежить від професіоналізму пілота, команди. Так і в бізнесі, криза, - це випробування, подолати яке можна тільки з командою професіоналів і однодумців. «Пані Аптека» це літак, який тільки набирає висоту, але набирає її з сильною і професійною командою, яка зможе легко впоратися з «зоною турбулентності».

Найближчим часом ми отримаємо необхідний додатковий інструмент облікової системи, ще більш посилимо професійними фахівцями команду, станемо більш мобільними, зможемо спритно лавірувати, швидко реагувати на зовнішні зміни. Саме це і буде нашим найголовнішим конкурентною перевагою.

Щодо планів на збільшення точок продажів скажу так - кількість, - це не завжди якість. Я оцінюю ефективність точки на метр квадратний. Тому, не завжди важливо, як багато точок у мережі, важливо, - який фінансовий результат демонструють ці точки. Потрібно оцінювати якість роботи. Зараз ми концентруємо свої зусилля на новому обліковому продукті, який виведе на абсолютно новий якісний рівень роботу вже існуючих аптек мережі. Нам потрібно мати професійний інструмент управління точками. Як тільки ми закінчимо процес впровадження нового продукту в систему, налагодимо всі процеси, ми перейдемо вже до етапу глобального розширення.

Також хочу підкреслити, що команда професіоналів, відданих своїй справі фахівців, для «Пані Аптека» є пріоритетом. Ми дуже багато часу приділяємо навчанню персоналу і командоутворюючим тренінгам. Я не прихильник методу «винаходити велосипед», я прихильник того, що необхідно довести вже існуючі речі до досконалості. Ми активно вивчаємо і впроваджуємо напрацювання успішних західних компаній, адаптуємо послуги. Які підходять саме нашому клієнту. Ми хочемо стати найкращими, а з часом, єдиними у своїй галузевій ніші, тому що майбутнє за диференціацією аптечних мереж.

Що стосується розширення мережі, то, безумовно, «Пані Аптека» буде розширюватися. Я бачу «Пані Аптеку» як у сегменті розвитку власної мережі, так і в сегменті франчайзингу. Ми досить досвідчені на ринку і можемо запропонувати нових мережам таку послугу. Не варто забувати, що період окупності нової аптечної точки - 1,5 - 2 роки. В умовах сьогоднішньої політичної ситуації в країні, зовнішньої агресії і військових дій потрібно зважувати абсолютно все, прораховувати ризики, підходити до відкриття нових аптек з глибокою аналітикою. Аптечний франчайзинг стане досить затребуваною послугою.

Досить цікавим і перспективним виглядає наш одеський напрямок бізнесу, тому Одеса - це регіон-новатор. Всі нововведення щодо сервісу для клієнта, методів управління бізнесу, все тестувалося спочатку на наших одеських точках. Якщо «Одеса» сприймає, значить, це буде працювати. Якщо «Одесі» не подобається, вона критикує, значить не варто це взагалі запускати, або варто переглянути підходи, використовувати інші інструменти та методи впровадження тих чи інших інновацій.

Одеський покупець - він інший. Він постійно всім цікавиться, легко йде на контакт, любить висловлювати свою думку. Так, думка одеситів досить колоритна, але вони не бояться її висловлювати, нам це дуже допомагає у роботі, тому що це об'єктивно. Одесити розумні, мудрі, дуже захоплені. Вони наш лакмусовий папірець, і ми за це їм вдячні.

У мене великі надії саме на одеський регіон у плані розвитку бізнесу. Це великі можливості. Хочу також відзначити нашу команду в Одесі: торговий персонал, фармацевти, завідувачі, консультанти, навіть охоронники - всі вони професіонали, небайдужі люди, які дуже віддані своїй справі. Вони знають свого клієнта і його потреби. Люди у бажанні та прагненні працювати, досягати високих результатів. Я пишаюся нашою одеською командою!

За умови розміщення коментаря експерта посилання на сайт компанії «Фармпланета» обов'язкове.

×