ДИСТРИБУЦІЯ
Ми забезпечуємо професійне дистрибуційне просування медичних препаратів і продуктів для здоров’я по всій території України, гарантуючи високі результати продажів.
МАРКЕТИНГ ТА ПРОСУВАННЯ
Ми надаємо виробникам повний спектр послуг з виведення на ринок і кваліфікованого маркетингового супроводу медичних препаратів і продуктів для здоров'я.
РЕЄСТРАЦІЯ ПРЕПАРАТІВ
Ми надаємо професійну підтримку виробникам у реєстрації лікарських засобів, виробів медичного призначення та продуктів для здоров'я, включаючи підготовку документації та її супровід в державних органах.
ЛОГІСТИКА
Ми пропонуємо комплексні логістичні послуги, що включають відповідальне зберігання, перевезення вантажів, оформлення документації та митний супровід «під ключ».
КОНТРАКТНЕ ВИРОБНИЦТВО
Ми виготовляємо сучасні лікарські препарати і продукти для здоров'я, у тому числі, власної розробки, на високотехнологічних підприємствах лідерів світової фармацевтичної індустрії.

Ефективний маркетинг без бюджету. Мрія чи реальність?


«Безбюджетний маркетинг», що став популярним з розвитком інтернету, сьогодні використовують у своїй комунікаційній стратегії, як невеликі компанії, так і гіганти ринків. Однак чи може бути маркетинг на 100% безкоштовним?

Своєю думкою про інструменти маркетингу без витрат ділиться керівник служби PR і реклами компанії «Фармпланета», Анастасія Полив'яна.

Багато розмов ведеться навколо такого поняття, як маркетинг. Популярність маркетингу збільшується з кожним днем. Вже складно уявити без нього життя та розвиток вітчизняного фармринку. Маркетинг повинен створювати цінність, пропонуючи покупцям кращі рішення. Це особливо актуально для фармацевтичного ринку, всі товари і послуги якого служать цій ідеї.

Класик сучасного маркетингу Філіп Котлер назвав новітню історію епохою хаотики або турбулентності. За всіма ознаками сьогоднішня турбулентність прийшла надовго. Негативні тренди, що її супроводжують та зростаючі ризики, шквальна лавина змін у всіх галузях життя - це фон невизначеності, який переростає у повсякденну реальність. Як зберегти успішність у період кризи галузі, кризи ліквідності та управління? Відповідь криється в понятті «безбюджетний маркетинг», що являє собою потужний інструмент, який при грамотному підході і вмілому використанні, може допомогти оптимізувати витрати і збільшити прибутковість бізнесу.

У чому ж полягає це поняття? Не варто помилково вважати, що «безбюджетний маркетинг» - це якийсь неефективний спосіб залучення клієнтів, зовсім ні. Зробити щось важливе і корисне, не витрачаючи на це коштів, - це воістину талант і найвищий рівень винахідливості.

Відомий гуру маркетингу Ігор Манн каже, що існує близько 5000 інструментів маркетингу. З них - кілька десятків безбюджетних. Звичайно, це порівняно мало, але якби кожна компанія використовувала хоча б половину цих інструментів, то їхні продажі зросли б у декілька разів. Що це за інструменти, які зовсім не вимагають грошей, але які не гірше, а може, навіть, і краще за ті, за які доводиться платити?

У першу чергу це інновації: мобільний маркетинг, сторітеллінг, флешмоб, блогінг, вірусний маркетинг. Найголовніше, що можу порекомендувати я, а в цьому і є запорука успіху застосування інструментів «безбюджетного маркетингу», - це не лінуватися. Інструменти маркетингу треба виявляти, шукати, переймати. Подивіться навкруги, проаналізуйте конкурентів, іноземні компанії, схожі галузі. Часто нові інструменти буквально лежать у нас під ногами, тільки треба вміти їх розгледіти. Не варто забувати й про канали зв'язку з клієнтами: це чи не найголовніше у «безбюджетному маркетингу», чим більше каналів зв'язку з клієнтами, тим краще. Візитка, ваш офіс, рекламні матеріали, особиста зустріч, голос секретарки під час телефонної розмови, ваш сайт і багато іншого - це все має продавати!

Тут хочу поділитися особистим досвідом на прикладі візитної картки.

Подивіться на свою візитку. Про що вона розповідає? Якщо це загальна інформація про компанію та сухо написана ваша посада і робочий телефон, - це «неправильна візитка». Моя візитка - це не тільки інформація про компанію. Це інформація і про мене. Я прихильник того, щоб на візитці обов'язково був мобільний телефон та адреса особистої сторінки у Facebook. Тому що в такому випадку, ви демонструєте співрозмовнику свою відкритість, що вам нема чого приховувати про себе, що ви довіряєте людині, якій даєте свою візитну картку. І це працює. В еру Facebook та інтерактивного спілкування 70% моїх потенційних партнерів стають спочатку моїми «віртуальними друзями» у Facebook, а вже тільки потім ми починаємо з ними співпрацювати з робочих питань. Люди починають довіряти, розкриваються самі. Сьогодні, навпаки, людина, яка не має аккаунта в соцмережі, або яка не веде його активно, не ділиться особистими фотографіями, власне написаними постами, викликає побоювання і питання, ніж людина, яка соціально активна і відкрита.

Візитна картка - це всього лише один приклад дійсно працюючого «безбюджетного маркетингу», їх багато, але всі вони дієві. А крім цього - ще й цікаві.

У своїй роботі я застосовую досить велику кількість інструментів «безбюджетного маркетингу», але не тому, що вони не вимагають матеріальних витрат, а тому що це дуже цікаво, це розвиває тебе, змушує шукати креативні підходи в роботі, в бізнесі, в соціальній сфері діяльності.

Мене часто запитують: «Що потрібно зробити фахівцеві PR, маркетингу, реклами, щоб збільшилися продажі, популярність бренду тощо». Я завжди відповідаю: «Є така фраза: хочеш змінити світ, почни з себе». Потрібно пам'ятати, що в маркетингу, в рекламі, в PR немає дрібниць. Все складається з дрібниць. Якого кольору телефон у тебе в офісі, яка ручка, блокнот, все важливо, тому що без цих дрібниць неможливо. Яким чином ви спілкуєтеся з клієнтом, як ви одягнені, які прикметники використовуєте в мові, якого кольору ваші візитки і, навіть, лак на нігтях. Важливо все. Але від цього маркетинг, а особливо маркетинг без бюджету, і стає таким цікавим і захоплюючим.

За умови розміщення коментаря експерта посилання на сайт компанії «Фармпланета» обов'язкове.

×